Tema: Re: Del flash
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-15 12:52:44
1. Siulyciau si klausima klausti omnitel.design grupeje, kur sedi dizaineriai, o ne WWW grupeje kur sedi daugiau kas programuoja ar dirba su kokiu nors HTML ar TVS'ais...

2. Kadangi laikas pinigai, tai siulyciau geriau uzsakyti pas koki dizaineri tai padaryti, aisku galima paciam zaisti, bet susigais daug laiko, vistik vien zinoti fotoshopa gali buti mazai kad padaryti skoninga ir tvarkinga dizaino prasme banneri, nekalbant apie failo dydi.

3. Jei jau kalbant apie faila, tai kaip judantis GIF 40kb nera daug, kazin ar su fotoshopu, kuriuo kuriama rastrine grafika iseis kazka geresnio padaryti, lieka nebent mazinti spalvu palete, naudoti maziau spalvu, daryti maziau ivairiu  seseliu ir t.t.. kad gif susispaustu labiau ar net mazinti esamu kadru skaiciu, bet kazin ar rezultate kazkas grazaus gausis.

P.S. Neesu dizaineris :)