Tema: Re: Pakomentuokit svetaine
Autorius: Feniksas
Data: 2009-03-22 20:47:25
valgo daug resursu jei prideta daug moduliu su bilekokiais nustatymais -
pvz CCK, Views.
ne visi shared hostingai priima. Speju vienas is pavyzdziu butu IV. o siaip
kaip pati sistema tai
super. labai tesingas konceptas - yra turinio vienetas ("node")
ir tu ji gali apkarstyt bet kokio tipo turiniu del to visa struktura
nesikeicia.
be to labai stiprus taxonomy toolsai ir 500+ veikianciu ir palaikomu moduliu