Tema: Re: Pakomentuokit svetaine
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-20 23:46:08
svetaines kaina nulis. juk parasyta kas panaudota jame. o siaip tai jei
neturi ka veikt tik pasipizdavot tai prasom, bet man idomu suprantanciu
zmoniu nuomone, todel ir klausiu ar jau tai kas cia yra galima naudot ar
dar iki to toli. pirma karta kazka tokio darau, tai as manau, kad greiti
visi ispizdavot