Tema: Re: VPS'as USA
Autorius: Arturas-M
Data: 2012-03-14 20:58:13
On 2012.03.14 16:54, audrius wrote:
> vo!
> na, kadangi tu sitame biznyje - papasakok, kuo kvm pranasiau uz xen,

Našumo atžvilgiu sakyčiau apylygiai.
Pranašiau stabilumu realiame gyvenime. Paprastas pavyzdys: nori nenori,
karts nuo karto reikia atnaujinti pačią sistemą. Su Xen visą laiką
būdavo, kad po atnaujinimo rebootini servą ir jau esi pasiruošęs, kad
kils problemos. Tai tinklo kortos draiveris netinka, tai kernelis
nesikrauna ir tt. Buvo etapas, kai tekdavo kompiliuoti savo kernelį,
norint kad apskritai galėtum išsisukti iš situacijos. Kažkurį laiką
naudojau Citrix, tačiau užknisa jo uždaras kodas. KVM turi šviesią
ateitį ;)

> kad geriau uz openvz ir kitas netikras virtualizacijas tai aisku

Mano manymu nereikia nusiteikti prieš atskirą virtualizacijos tipą,
OpenVZ turi savo pliusų. Pagrindinis openvz minusas prasta VPS
izoliacija vienas nuo kito, o hostinant nežinomus klientus pasitaiko
visko. Ir žinoma overselinti reikia su protu... Žinoma nenormalus
iptables veikimas užknisa...

> tiesa, kur servai? kokie distro? kokia gelezis? tesfile plyz

Šitie OVH, geležis žinoma biudžetinė, tipo Intel i5-2400, i7 W3520,
software RAID1. Specialiems poreikiams galimas atskiras virtualus diskas
RAID-0. IP galima parūpinti LT, FR, DE,GB, ES, IT, PL... viso 13 EU
geolokacijų. Distribucijos praktiškai visi 32/64 bit Linux, FreeBSD.
Taip pat galima ir LT Šiauliuose, bet tokia kaina man nepavyksta ;)
Žinoma yra ir su rimta geležim HW RAID-10, BBU, SAS, SSD, tačiau
naudojant KVM virtualizaciją gaunasi visai kita kaina ir tai kitam
rinkos segmentui.
testui 176.31.138.181/100mb.bin