Tema: Re: VPS'as USA
Autorius: simutis
Data: 2012-03-13 23:18:02
SoftLayer?

Siaip jei neveikia, tai nzn kam isvis toks hostingas reikalingas.

"noname"  wrote in message news:jjo9k6$cql$1@trimpas.omnitel.net...

On 03/13/2012 09:27 PM, meska wrote:

> Lol šitie tai geruliai :) Kaina tikrai nebloga, pasiėmiau pigiausią variantą
> mėnesiui patestint (bet ne USA o UK), setupinuosi servą, ir tik pyst… ir
> nebeveikia web'as, ssh išmetė, pingo nebėra. Bandau www atsiradyt jų - neveikia :)

Nekreipk dėmesio, switch'ai lekia pas visus ;) Burst'as nėra patikimumo
viršūnė, bet jeigu nori mažos kainos, tai rezultatas yra toks koks yra ir
nevisai blogas. Aš už savo pagrindinį servą moku apie 1.5 kLT mėnesiui, plius
pradinė investicija taip su atitinkamu daugikliu, automatiškai turiu šiek tiek
kitą rezultatą, bei kitos kainos kategorijos paslaugas.