Tema: Re: Įsilaužimas į svetainę - keičiamas .htaccess failas
Autorius: FX
Data: 2012-02-07 10:26:54
Dazhniausiai automatas skanuoja, zhiuri WP versija (jei tu jos nesi
paslepes) ir t.t. Ash kai kada pasileidzhiu Wassup kad pasizhiurechiau kas
vyksta ir ten dazhnai matosi visokiu ufonautu bandymai lysti vidun ir
zhiureti kaip kas... kreipiamasi adresais kurie veda link tam tikru pluginu
failu (net jei nera tu pluginu naudojamu bet automatishkai einama per visus
failus), dar priesh koky pusmety buvo ishlindusi saugumo spraga timthumb
scriptuke skirtame thumbneilsu resaizinimui ir generavimui ir t.t.

Shiaip labai daug budu yra pakenkti tai ta proga ir saugumo priemoniu visu
reikiamu reiktu imtis :)

FX

"useris"  wrote in message news:jgpm7h$dvb$1@trimpas.omnitel.net...

Hostexo nekaltinu, tik šiaip nesuprantu, kaip vyksta tie įsilaužimai ir kaip
"atsirenka" svetaines.