Tema: Re: Įsilaužimas į svetainę - keičiamas .htaccess failas
Autorius: FX
Data: 2012-02-06 12:00:29
Su total commander / windows commander tai irgi gali nutikti ir dar lengviau
nes shitie softai saugo psw failiuke kuri gali tiesiog importintis y kita
instaliacija ant kito kompo

FX

"Darko"  wrote in message news:jgo2f9$t0s$1@trimpas.omnitel.net...

Daug atvejų teko tvarkyti, kai žmonės naudojo "Filezilla" atrodo, kur
išsaugotus slaptažodžius nulauždavo. Man per n metų Total Commander to
nepasitaikė.