Tema: Re: Jutubas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-19 13:52:24
"rr" <rr@rr.rr> wrote in message news:jf8vri$ke4$1@trimpas.omnitel.net...

> O šios featurkės atjungt nepavyko?

    Buvau atjunges, bet nieko gero man rodos ar tai FF vistiek tikrina tik nieko nemeta ir nedaro ar tai tikrina pluginus vistiek ar kazkas tokio, vistiek kazkaip tormoznai startuoja, kad gaut efekta kad paleidai ir po 1-2 sec butu startaves kaip chrome nesigavo...

    Be to uz IE ar FF kaip cia jau ne karta rasiau chromes geriau veikia (chromes ta prasme chrome, flock - flock toks soc tinklu browseris ant chromes bazes sukurtas)... pvz riebiai prikrauta, kokiu 300+ useriu facebook wall browsinant 24 valandu istorija FF ir IE uzsilenkia po kokios 12, tiksliau veikia bet ziauriai letai, o su sitgais kaip bite... na ten pilna ajaxu javascriptu tai labai pajust skirtuma eina ka gali FF, IE ir ka gali chrominiai browseriai :)