Tema: Re: Jutubas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-19 11:15:01
    Dar plius kas gerai, kad pvz. IE visokius ten upgradyt reik daug labai nuo ivairiausiu bugu, tukstanciai security update'u, kazkaip nenormaliai kaip visada viskas pas microsofta bile tik useriui butu pragaras... O chrome kelis megus sudedi ir ramu ir beje jis visai gerai dirba ant letu kompu.

    As kai prie chrome priprates ir pastoviai naudoju tai retkarciais vistiek tenka IE ar FF paleist tai pasiziuri koks IE ar FF klaikus stabdziai palyginus su chrome... vien tik tuscia IE paleidus pvz. paspaudi kazkoki IE UI elementa tai kol sureaguoja, responsas ciut ne toks kaip browsintum internete pacio browserio UI aktyvuojant... ciut gyvas tas IE...  FF ir su savo updatinimais ir pluginu updatinimais startuojant ivaro vezhy ipac kai pas mane impulsyvus charakteris ir reik sekundei browserio kazka dirstelt, o ta paleidi... kol susikrauna savo failus susiziuri update ir visa kita tai galima ir i WC spet nueit atlikt reikalus ir gryzt... tai prie tokiu stabdziu sedint tik laikas gaistasi :)