Tema: Re: VPS serveriai, ar overselina LT hosteriai?
Autorius: audrius
Data: 2011-12-29 15:12:50
"noname" <noname@no-host.lt> parašė naujienų news:jdhisp$4dh$1@trimpas.omnitel.net...

> tu toks naivus, kad tiki tokiomis pasakomis? OpenVZ/Virtuozzo sukurta
> overselinimui, galima tipo neoverselinti RAM, bet galima sudaryti sąlygas, kad
> nepasinaudoti tuo kas skirta. Pasižiūrėk į kainas ir pats turi susigaudyti. RAM
> yra pigus, jeigu pas tave paprasta pigi atmintis ir jos yra 8 GB, jeigu kalbi
> apie ECC ir 48+>> GB6 tuomet RAM patampa labai nepigiu.

taip, ir dar karta taip - pasakomis as netikiu, paskutinisyk naudojau tam paciam taskui xen su 768Mb ir buvo pakankamai, kashtavo gal ~30-40Lt/men
BET buvo ne Lietuvoj, o dabar reikia LT, tai turiu tiesiog nora susikonfiguruot serva, t.y. savo mysql+php+webservas+apc ir pan, tai reikia
pigiausio _veikiancio_ dalyko vat ir noriu palygint, kad jei openvz su 2Gb veiks bent jau panasiai kaip xen su 768 - man bus gerai
kodel? turiu keleta drupal saitu ir jiems reikia paklibint konfigus, shared'as to nedarys, iki 50k lankytoju ten toli
ram, jei jis ne ecc tai labai pigus, ir netikiu kad cia butinai reikia ecc.

kita vertus - kur galima gauti ant Lt xen su 512-768 ar 1024 - is esmes pakanka ir 512, galima isitekt

p.s. rasymo metu pastebejau akcija http://www.duomenucentras.lt/ - jei ten pas juos xen, tai problema kaip ir isspresta!!!
neramu kazkiek del to, ka jie ten naudoja vps konfiguravimui, paskutinisyk shared kai turejau patirties naudotis turejo toki
bezprediela kaip ensim, jei dabar tures koki dievo uzmirshta softa keiksiuos garsiai

> [...]
> klientas kurias smaugia HDD, tokiu atveju kenčia visi. Virtuozzo šiuo klausimu
> truputį geriau. Luš, jeigu krausi, nes yra ribojami kiti resursai. Apskritai
> esat naivūs, galvodami kad jums reikia daug RAM. 99% daugiau kaip 1 GB tikrai
> nereikia. VPS su 2 GB RAM gali aptarnauti ~50000-100000 unikalių lankytojų į
> parą be jokio vargo, esant protingai likusiai konigūracijai. Nusipirkę pas
> daugumą hosterių su 2 GB „garantuotu“ OpenVZ RAM turėsit vargo jau su 10K
> unikalių. RAM tai tik komercinis arkliukas, norint api$$#ti ;)

nereikia tiek ram... ten 2Gb maziausias servas, del to ji ir paminejau, tai jei bus nors ir 1Gb garantuoto, vistiek uzteks! tik jie neprisipazysta, kad overselina
ir man kaip ir px butu, bet lygint nera su kuo, nes artimiausi konkurentai siulo 512Mb xen uz gerokai brangiau
nu nelogiska kaip ne kaip

jei klystu - beskit pirshtu ir parodykit (p.s. duomenucentras.lt akcija zinoma)

apie koki kitu resursu ribojima kalbi?
kaip pvz paprasyti kokius nustatymus kad atsiustu apie is vps konfigo?