Tema: Re: VPS serveriai, ar overselina LT hosteriai?
Autorius: audrius
Data: 2011-12-29 12:56:30
openvz ir virtuozzo - kiek zinau panashus sh, tiksliau tos pacios kompanijos produktas, tik vienas opensource'u paleistas, kad tauta nemokamai ji modernizuotu, o tada geriausias savybes i mokama perkeltu

matai, serveriai.lt dievagojasi, kad tikrai neoverselina, tai man kaip ir px ar xen ar openvz ar virtuozzo, nes bus pakabintas memcached su fiksuotu ram dydziu ir reikia, kad jis neluzhtu

"Cube" <kryziuotis@gmail.com> parašė naujienų news:jddhn4$89l$1@trimpas.omnitel.net...