Tema: Re: ms2008r2 server hostinimas Lietuvoje
Autorius: ejs
Data: 2011-11-17 22:54:59
2011.11.17 21:22, audrius rašė:
> kazkada Microlinkas- dabar lyg Hostexas turetu but peremes ju veikla-
> panasia paslauga teike (~2007metai, ju ms winserver servas, ju
> licencijos), tai ir kaina santykinai padori buvo, tik ten yra kazkaip
> durnai su licencijomis - tipo vos ne negali hostint ant windows
> bilekas, kas tik panores
>
> bet jei skaiciuosi viska, tai jauciu gali but taip, kad susipirkt
> gelezi + ms licencijas + autodesk licencijas ir kazkur pasistatyt
> tyliai ramiai bus pigiau nei imt ir kas menesi moket po kelis simtus

chebryce, sudaiGtėjau:

minimali konfigūracija su RAID1 ir 2008 standart Server atsistoja į
499+599 (už OS'ą) * 1,21 = ~1300 LTL /mėn.
Tokių reikia trijų, ibo 'standart' licenzija neleidžia daugiau nei 1
virtualkės.Ir visa tai per 10 Mbit šlangutę, kuri bus saturuojama kas 10
minučių.

O su hostex'o apetitais man reikalinga konfigūracija, atsiperka per ...
6 mėnesius. Gal per metus, jei teiksis sudėti 2008 enterprise server.

--
ejs