Tema: Re: ms2008r2 server hostinimas Lietuvoje
Autorius: audrius
Data: 2011-11-17 21:23:00
kazkada Microlinkas- dabar lyg Hostexas turetu but peremes ju veikla- panasia paslauga teike (~2007metai, ju ms winserver servas, ju licencijos), tai ir kaina santykinai padori buvo, tik ten yra kazkaip durnai su licencijomis - tipo vos ne negali hostint ant windows bilekas, kas tik panores

bet jei skaiciuosi viska, tai jauciu gali but taip, kad susipirkt gelezi + ms licencijas + autodesk licencijas ir kazkur pasistatyt tyliai ramiai bus pigiau nei imt ir kas menesi moket po kelis simtus

"ejs" <ejs@no.where> parašė naujienų news:ja3bv3$bv5$1@trimpas.omnitel.net...