Tema: Re: online pardavimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-22 15:33:02
Per paypal turi eit susimoket kreditine kortele neesant paypal klientu, tik ivedi kortele ir nuskaito...  taip kad paypal iseitis, atsiduria paypale mato kur ivest info, jei kas neaisku pasitikrina ar cia rimta firma ir viskas... + visas tas https ir t.t.. jei paciam tai dafiga kainuos pirkinet sertifikatus...

O del pardavinejimo velniai zino, sakyciau e-shop varikli koki statyti, bet tai butu atskira sistema + cia ne kazkoks masinis pardavinjejimas, tiesiog wordpress.org pasieskok gal rasi ka nors ko jum reik.