Tema: Re: online pardavimas
Autorius: IksEr
Data: 2011-07-22 12:55:12
Vien tik per PayPal gali buti nepakankama (nera uzsienyje tas Paypal tiek
populiarus, kiek noretusi, ypac tarp numanomos tikslines auditorijos). Tad
turetu papildomai buti bent wire transfer galimybe. Atsiskaitymas
kreditinemis kortelemis - slidus reikalas, priklauso nuo planuojamu sumu (o
ir gali buti ne itin lengva rasti, kas nores dirbti su fiziniu asmeniu).

Paypal transakcijos matosi is karto, kreditiniu korteliu - taip pat (abiem
atvejais is mokejimu procesriaus ateina atsakymas apie ivykdyta arba
neivykdyta transakcija). Pinigu pervedimo atveju - elementarus savo
saskaitos tikrinimas.

Demesi atkreipti i galimus kreditiniu korteliu fraud'us (ir su tuo
susijusius chargeback kastus).