Tema: Re: koks softas tiktu ?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-12 11:58:58
    Ten su fb kartais atrodo tik kad viskas gerai, pamenu beda man buvo su autorizacija, kad useris allowina app'sa o jei poto blockina, po to nuejus i ji jam jo daugiau nerodo net jei ir pasalino is blokuotu, tada turetu vel klaust allow.. bet vat kazko man neklausia... rodos su situo taip buvo: http://apps.facebook.com/click_me/ tingejau poto tik knistis :) na cia siaip toks ant durniaus grajus mano imestas, kazkaip dabar ner laiko su tuo bovintis :)