Tema: Re: koks softas tiktu ?
Autorius: FX
Data: 2011-06-11 13:27:32
tai papraschiausiai bus dreamvieveris nes turi jis savo vidiny ftp klienta,
gali susikurti belenkiek accountu, turesi visada sinchronizacija lokaliu ir
ftp failu ir turesi ishskirta koda bei validatorius ir t.t. ir t.t.

FX

"ramunas"  wrote in message news:ist3eb$97i$1@trimpas.omnitel.net...

danke ... namuose reikes pratestuoti visa infa :) su ftp browseriais
zhiinau, kad galima, o bet taciau man patinka spalvotai isskirtas kodas tai
reikia programavimo softo :)