Tema: Re: gal kas su feisbuk app susiduret ?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-12 11:42:59
Tu cia kaip supratau fb canvas page darai ? tai ten nurodyk tiesiog linkus blabla/1 be visu http://www.saitas.bla/blabla/1, arba tikrini ar cia canvas mode ar ne canvas ar puslapi per fb krauna ar ne pagal url ir formuoji pilna url visada tada atitinkama ir viskas, poto aisku atitinkamai apdirbt ji reikia :)