Tema: Re: gal kas su feisbuk app susiduret ?
Autorius: ramunas
Data: 2011-06-10 16:07:41
nu jo su visais tai pakeitimais ten sunkoka ... bandysiu issiversti tik su
pagrindinemis facebook.php funkcijomis, gal ju nekeis ... susirandi koki
tutoriala keliu menesiu senumo, o ziurek jau niekas is ten nebeveikia :) tai
tyrineju pacius feisbuko pateiktus pavyzdzius ir bandau ieskoti kas man
tinka...
o projektukui labiausiai is feisbuko reikia tik identifikacijos ... visa
kita darysiu savo ...
o mano api tai bus praktiskai paprastas www .... tik jis bus integruotas i
feisbuka ... tad man reikia padaryti kelis puslapius ... tipo kaip buna
"Apie" "Home" "taisykles" ir pan ... ir vat uzvedus ant to linko "taisykles"
man status bare rodo http://ww.puslapis.lt/?pg=3 ... nors paspaudus eina ne
tuo rodomu adresu, o veikia taip kaip turi veikti ... kituose appsuose ant
tokiu linku uzvedus status bare rodo http://apps.facebook.com/gogelmogel/3
.... bet jauciu reikes ieskotis kokiu pavyzdziu :)