Tema: Re: Arabai nulauze Wordpress saita
Autorius: useris
Data: 2011-06-01 13:09:29
aaa.. Nepagalvojau, kad ir kituose folderiuose gali buti tas failiukas,
gyveni ir mokaisi :)
admin direktorijoje jis turi buti tapatus, ar kazkoks "saugesnio" turinio?
Dauguma patarimu buvo del saugumo stiprinimo, o man rupejo saita atkurti
pirmiausia, dabar, kai jau veikia, tai perskaitysiu visus atidziai ir
susidesiu sauguma. Backupus tai be abejo reikes daryti, jau ir padaryti.

O siaip visiem dekui uz pagalba :)