Tema: Re: Arabai nulauze Wordpress saita
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-05-31 13:48:00
Rodos eidavo trint userius, tada bent paredaguot reikia, zinai gal tu wordpress idieginejai is hostex? tada gali neleist nieko daryt su duombaze... bet cia negerai tada gal verta kita duombaze sukurt, viska perkelt ir ja naudot... nes jei tas arabas zino user ir pass ir jo neina keist tai labai blogai! tik jei darysi backup tai atsargiai ziurek viska, kad kokiu koduociu nesumalt...