Tema: Re: Rekomenduokite freelancer'ius programuotojus, karpytojus
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-05-19 12:46:57
Sveikas,

    Kad siais laikais toki valandini ikaini tu sunkiai rasi, dabartine situacija Lietuveleje tokia kad visi kazko pigiai, kokybiskai ir greitai nori, o net buna puola ir patys darytis jei kiek supranta, kaip cia su opencartu man karta buvo, kad imones vadybininkas daryt pradejo savo imonei e-shop nes valdzia finansavimo nedave... :)

    O visi rimti projektai kur kainuoja limonais ar ten puse limono.... paprastai dalinami tarp pazystamu, giminiu, klasioku ir panasiais kitais budais kaip Lietuvoje priimta daryt projektus... koks navision tai ten imone tiesiog neturi pasirinkimo + gal ten ir sedet prie jo tik tereikia kelias valandas... Jei jau norisi gero uzmokescio tai geriau ziureti i uzsieni.... pvz. kad ir www.odesk.com galima gaut kokia 20-30$/h tiesa pradzioj kol kazkas vykt prades teks pasikrusht.

JDM.
Freelancer Developer
http://www.lythum.lt