Tema: Re: del e-shop keli klausimai,
Autorius: E=mc^2@Home
Data: 2011-05-17 21:58:40
100% pritariu, Nors kai kurie zmones taip ir nepasimoko :)
t.y. pradziai nuomuojasi, po to supranta, kad nedziugina, nes nieko pats
negali dalipinti(p.s. praktiskai viskas kas isnuomuojama yra opensoursiniai)
tada nusprendi kad davai darysiu pats. Aisku imi ta pati arba kita varikli
ir woulia. praktiskai viskas jau yra isversta i musu kalba.

Pats susidures su nuomotu joomla + emarkt
Dabar judu ant prestashop.
Pastaroji paprastesne valdymui ir tik e-shopas.

--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt