Tema: Re: gal turite minciu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-04-13 15:40:21
IMHO

    Visai normaliai atrodo, siuo atveju kaip default pasirinkimas, taciau jei kalbant aplamai apie visokias UI anomalijas:

    Mano nuomuone daugelis zmoniu tikrai nemegsta kaip kazkokiam UI nieko pvz nespaudus, zodziu ne iniciavus veiksmo (peles pajudinimo nelaikau veiksmu) yra kazkur patenkama ar vykt pradeda kazkoks veiksmas, ta prasme kada useris neplanavo kazkokio veiksmo atlikti, o jis jau atliekamas, tada paprastai arba pasimetama arba susinervinama kadangi vartotojas nekontroliuoja padieties, tapats visokie poltergeistai ir pan...  paprastai zmones megsta kontroliuot padety...

    Siaip gero UI paslaptis yra galimybe kazkoki veiksma atlikti keliais budais, pvz nemaziau 3, vienam vienaip patogu, kitam kitaip, o visai zioplam tiks dar viens budas, tada vartotojas lengvai randa ko jam reikia ir pasiekia savo tiksla ir jei ir atsilieps tai tik taip kad buvo patogu. Pvz. Windowsuos panorejas pakeisti failo pavadinima galima:

    1. pazymejus faila spausti f2 ir ji redaguoti;
    2. pazymejus faila spausti desini mygtuka, pasirinkti meniu punkta rename ir irgi redaguoti;
    3. pazymejus faila nueiti i win explorer meniu ir ten pasirinkti rename.

    Funkcionalumai dubliuojami ne is neturejimo ka veikti, o del to kad kiekvienas darys kaip jam patogiau ir pasieks tapati tiksla.

Web atveju jeigu pageidaujama, kad kazkas pakliutu i kazkoki punkta dazniau siulyciau kad ir koki Tag cloud'a dadet, pvz jei tai imones pagrindine veikla tai gali but didesnem raidem, tuo paciu patenkama is meniu, is tag cloud'o, na ir pageidaujant dar is ko nors, pvz bannerio ar dar kazko, praktiskai galima isiminti net is kokio IP useris kuo domejosi ir koki punkta jam atidarineti vel atejus i web. zodziu fantazijos reikalas.

JDM.