Tema: Re: serveriai.lt saitai neveikia vakarais
Autorius: neklausiu
Data: 2011-04-11 23:20:21
"Levas" <blas@ssss.com> wrote in message
news:inv406$n3j$1@trimpas.omnitel.net...
> vadinasi statinius atidaro. Luzta kazkur tavo comerce puslapis. Kuria
> versija naudoji? Gal koks updeitas reikalingas? As pats naudoju sena, ji
> irgi pas serveriai.lt ir niekas nieko.

2.2 rc2 kazkada buvo, bet pries koki puse metu naujinau (su winmerge, nes
mano jau gerokai modifikuotas) kas susije su security. Prikista visokiu
atnaujinimu (thumbnails on the fly, patobulintas Ultimate SEO, automatinis
priskyrimas foto pagal prekes modeli...), Articles (cia straipsniams rasyti
kazkoks daiktas).

> [...]
> atidarinejom keleta langu su tuo paciu adresu ir ziurejo tiek kurio
> langeliu sistema uzlinkdavo... Aisku cia su savo serveriu
> (www1.savel.org/gelezeles)
>
> Pamatytum as php neuzlinksta. Taip iseliminuotum mysql uzlinkimo
> galimybes.
>
> Siaip is esmes puslapiai tai trys beveik nepriklausomos sistemos: www
> serveris, php prielipa ir mysql serveris. Kad www serveris veikia jau
> matom. Dabar reiketu suzinoti kaip kiti elementai.
>

> Pasitikrink rankomis robots.txt failiukus- kas leidziama, o kas ne.

tokio failo nebuvo
irasiau toki teksta pagal kazkokio blogerio rekomendacija:
user-agent: *
Disallow: /*osCsid=*
Disallow: /*sort=*
Disallow: /*action=*