Tema: Re: serveriai.lt saitai neveikia vakarais
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-04-06 16:19:53
    Nu jei tie 3100 ateina viena ir tapacia sekunde tai kas zino :) jei per visa diena tai kad ir koks ten gigantas jei kokios ryskios klaidos nemeta tai gal ir turetu veikt... O siaip jei ten kokios tai prekes sudetos gal kas nors nusiurbineja pastoviai jas ir taip uzbombina saita? neanalizavai IP ?

    Gal kokio ram neuztenka ? Bent drupalui dirbant ka rimciau su views+cck tokia beda iprastas dalykas, tada tenka didinti hostingo pagal nutylejima priskirtus ram limitus, gal ten kai navarotu prideta irgi nutike panasiai?

    Sukuri .htaccess faila pagrindiniam httpdocs jei jo ten dar nera, o jei yra tai i ji idedi arba pataisai  pvz.:

    php_value memory_limit "256M"

    http://forums.cpanel.net/f5/memory_limit-htaccess-28580.html

    Bent drupal luzteli ir su 128MB ;) tiesa jei lievas hostingas gali neduot tiek RAM :)

    O jei rimciau ziureti nori tai, erroru isvedimas paprastai buna isjungtas ar nukreiptas i LOG faila, bet kuriuo atveju reiketu pasiziureti error logus  ir kokia klaida meta, tiketina kad vyksta kazkokia klaida tik jos neisveda webe, o tai reiskia ji isvedama bus loge, o jei neisvedama tai reikia isvesti, eina tame paciame .htacess nurodyti:

http://perishablepress.com/press/2008/01/14/advanced-php-error-handling-via-htaccess/

    Po to galesi persiziureti log, tiketina kad jis ir dabr kazkur loginasi, abejoju kad bus tuscias, buna ir daugiau logu, access.log ir t.t... galima visus analizuoti, jei nezinai kur jie tai i hostingo supporta kreipkis. Bent hostex tai uztenka per plesk nueit i atitinkama domain ir perziuret logus be jokiu problemu.

Gal kas is patarimu pamacys :)

----
Freelancer Developer
www.lythum.lt