Tema: Re: TVS failu parsisiuntimo svetainei?
Autorius: Quicker
Data: 2011-03-07 11:27:14
Ne, nu idėja tai tavo gera, ne kartą daryta ir kitaip visaip
eksploatuota, bet pasakyk tu man - jei jau ruošiesi pardavinėti
programinį kodą, tai ar negėda tokių, "poros valandų", darbų ieškoti jau
padarytų ir internetan idėtų nemokamai? :D Nu tai sėsk ir padaryk,
galėsi dar kapeiką SMS pavidalu už tai gauti, kai įkelsi į tą savo
naująją svetainę ;)