Tema: Re: TVS failu parsisiuntimo svetainei?
Autorius: Andr
Data: 2011-03-06 13:45:26
Bet tai ble ble kokie mes protingi. Kad patys prikure visokio sudo tai
nereiskia, kad kiti tik tuo irgi uzsiima. Ziuriu is newsu cia pasidare keliu
troliu landyne. Ko paklausi, sulauksi tik debilisku pasipizdavojimu.
Jeigu idetas aprasymas + screenshotas to parduodamo scripto. Tu arba ji
pasidarai pats, arba jei nemoki-nenori-negali-mama neleidzia ar dar kazkas,
siunti sms ir ji nusiperki. Ir kur tu cia matai problema? Ai jo, tiksliai,
pats molis esi, tai reiskias visi kiti (tame tarpe ir as) irgi yra moliai ir
tik apgaudinet zmones ir mokam. Ar cia visi altruistai 101% ir viska darot
nemokamai, net nedrysdami pagalvot apie kazkoki atlygi uz savo darba?

"neklausiu"  wrote in message news:ikvrio$o4e$1@trimpas.omnitel.net...

"Andr" <asfaf@asfaf.lt> wrote in message
> Nu ble :) ne visi tokie sugede kaip tu :)
> Jei konkreciau bus ten nedideli php, java scriptai (rasyti mano) ir panasi
> xuinia. Tiesiog papildymai, modifikacijos kaikam :)

Speju saitas vadinsis xuinia.lt, Jame mazdaug toks tekstas po kiekvieno
skripto: Siuskit ble SMS i xxxx su tekstu xuinia_"skripto_numeris" ir
tikekites, kad sita s*da gausit kai susimokesit :-)