Tema: Re: WP meniu
Autorius: FX
Data: 2011-01-31 22:28:25
Exel failus gali isikelineti ir atvaizduoti su tam skirtais pluginais, del
header, footer ir t.t. eilishkumo geriau viska daryk grazhiai ish eiles kad
pats nesusipainiotum... beje turbut turejei omeny CSS faila :DDD ilgiau
padraugavus su WP y Joomla puse net nesinori zhiureti nes ji sveria daug,
yra daug sunkiau valdoma ir t.t.

FX

"Aras"  wrote in message news:ii74oo$93j$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jau pastebėjau, mažas ir paprastai suvokiamas. O svarbiausia man kaip
pirmokui šioje srityje - mažai spalvų. Joomloj tai pasimečiau.
Prie to paties: ar yra skirtumas kaip SCC faile bus išdėstyta info? Turiu
omeny ar svarbu, kad viskas eitų nuo Header paeiliui iki Footer, ar galiu aš
imti ir kokį Header pasidėti failo pabaigoje?
P.S. Pora postų žemiau yra mano klausimas dėl Excel lentelės įkėlimo į WP.
Gal būtų minčių?