Tema: Re: WP meniu
Autorius: Aras
Data: 2011-01-31 22:06:48
Tai jau pastebėjau, mažas ir paprastai suvokiamas. O svarbiausia man kaip pirmokui šioje srityje - mažai spalvų. Joomloj tai pasimečiau.
Prie to paties: ar yra skirtumas kaip SCC faile bus išdėstyta info? Turiu omeny ar svarbu, kad viskas eitų nuo Header paeiliui iki Footer, ar galiu aš imti ir kokį Header pasidėti failo pabaigoje?
P.S. Pora postų žemiau yra mano klausimas dėl Excel lentelės įkėlimo į WP. Gal būtų minčių?