Tema: Re: Help: daug html failų į vieną
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-30 19:39:25
Aras rašė:
> Ar yra automatizuota galimybė sujungti daug html failų į vieną? Failų
> yra virš 200, juose yra tokiu pačiu principu išdėstyta informacija su
> nuorodomis į kitus failus iš tų 200. Aš noriu turėti vieną failą su
> nuorodomis į tame faile esančias sritis. Kaip viską sujungti į vieną
> automatizuotai?

Yra. Vienas toks būdas, kurį galėtum pabandyti, tai htmldoc:
http://www.htmldoc.org/

Pvz.: htmldoc file1 file2... fileN -t html -f result.html

Sukrauna viską į vieną failą. Yra galimybė susigeneruoti TOC, kt.
Tiesa, galbūt tektų pasikoreguoti rezultatą (stiliai, formatavimas ir
pan), tačiau turbūt vis tiek geriau, nei dėlioti 200 failų rankutėmis.