Tema: Re: daug html failų į vieną
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-30 16:04:47
Galima tiesiog su DOS command line appendint visus:

1. Spaudi Windows key+R arba START+RUN;
2. Tada paleidi cmd.exe;
3. Nueini i atitinkama kataloga kur stovi failai, CD C:\temp\mano_katalogas jei kitas diskas tai pirmiau komanda disko_Raide: [enter] tada cd [katalogas];
4. Naudoji elementaria dos copy komanda:

    copy rezultatas.html  *.htm*    <- tai nukopijuos visu *.htm* failu turini i rezultatas.html faila appendinant viena prie kito eiles tvarka

PS. *.htm* padarys kad paims ir *.html ir *.htm failus, cia gali nurodyt kaip tau reikia pvz abc*.html ims visus failus prasidedancius abc, toliau nesvarbu kas ir pletiniu html, taip pat rezultata gali ir kitur isaugot, tiesiog nurodydamas kita vieta, pvz.: copy c:\result.html c:\web_projects\project_a\*.html  reiskias visus html failus is projektu direktorijos nukopijuot i c:\result.html appendinant, appendinant - ta prasme prijungiant prie esamo rezultato vis sekancio failo turini.

Sekmes!

JDM
Freelancer Developer
http://www.lythum.lt