Tema: Re: dar vienas demo
Autorius: Findoo
Data: 2011-01-20 00:08:34
Visiek nesulyginsi... o jei pavyktu sulyginti, atsiras kas uzpirks linku (ka
net dede G draust bando :) ir sugriaus visa lygybe...

Imho, neetiska kai kurejas prideda savo nuorodu neatsiklauses. Jeigu
atsiklausia ir gauna leidima, kas tada neetisko?

Bet klausimas islieka atviras... Kas labiau rezia aki - mazas tekstinis
linkas, ar didesnis grafinis elementas taip pat su linku? :) (kokius dauguma
LT www kureju megsta palikti nuo interneto pradzios...)