Tema: Re: dar vienas demo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-19 18:15:31
Graudu nu. Kai pagalvoju pas mane kieme net stovejes cayenas nera.  Ash dar
galiu visam kaime paklaust - 6 trobos, tai zinok irgi kajen ner buve. Kur
tau - pas keturias varteliai tokie, kad net nepratilptu, o pas viena tokia
kiaulide, kad su veidrodelias nuskestum. Ner....  Tu ten skaiciau ipacia
teisingiausia partija istojes - darykit ka nors, gerai? Ash tau rimtai
sakau - jauti kaip zmones dabar Lietuvoj gyvena? Ner buve. Nes zinok ash
tavim pasitikiu.

Klausyki, zmones, gal zinot, kaip newsus uzarchyvuot? Noriu issisaugot kur
pas save, kad esu kalbejes su tuo kur A8 ir Cayenna vairava, nes nieks
netikies paskiau.

Iki Dzesika, einu prie uki. Lauksiu taves feisbukiuke.

"Jessica Simpson"  wrote in message news:ih728n$jc3$1@trimpas.omnitel.net...

daraisi nebejuokingas.