Tema: Re: Pasto siuntu negavimas
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-18 12:11:32
paprasciausiai normalaus kokybisko ar tai namu apyvokos ar kazko automobiliui nemaciau ir ju ten nebuna, reikia perki is kitur ir uz kitokia kaina, visa kita, kaip ir sakiau sudniekiai pazaidimui.
kad ir koks navi laikiklis ar tel pakrovejas ar dar kas panasaus, nu vistiek jie neveikia arba veikia l. neilgai...