Tema: Re: Pasto siuntu negavimas
Autorius: mdz
Data: 2011-01-11 22:14:03
Tai is HK ir man atejo vienas smulkus siuntinukas voke (uzsakyta 12.14,
gauta 01.08).
Bet va man mini kompo korpusas is DE neatkeliauja uzsakytas 12.26..
trace.post.lt kaip kabo, taip kabo nuo 12.30 be pokyciu..

"Levas"  parašė naujienų news:igi877$8r5$1@trimpas.omnitel.net...

pramuso. issiusta is Kinijos (manau motinines, ne salu) 12.06, atejo
siandien. Cia pagal pasto anspaudus.
Bet neuzmirskit, kad langas i Kinija labai trumpas. Vasario 3 prasides Kinu
naujieji metai. Poto pora savaiciu pilno pimpiliavimo- patinka ju
sugebejimas svesti. Jei svesti, tai pofig visi bizniai ir panasiai- fabrikai
uzsidaro (del migrantu darbininku), muitines atsipalaiduoja... polnyj pypec.