Tema: Re: pinigai uz reklama
Autorius: tomis.k@g.mail.com
Data: 2010-12-15 15:37:02
Na anksciau dejom tik neoficialiai, tai gerokai daugiau nei 10Lt/men
gavosi :)
siaip saitas generuoja nemaza srauta tikslines auditorijos.

Dabar nededam del nenoro turet reikalu su buhalterija.
Nera pinigu - nera problemu. Ant servo islaikymo susimetam ir ok.
Biznio daryt nenorim, tik neblogai butu jog saitas pats save issilaikytu.