Tema: Re: pinigai uz reklama
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-15 14:58:59
    Butent, pirmiausia uzdirbk nors 10lt i menesi is tos reklamos :) nebent kazkoks super populiarus saitas, siaip esu rases i VMI viena karta ir klausinejas, tik del kitu siek tiek dalyku, klausiau daugmaz panasiai, kokiem dalykam reik imones ir kokiem ne :) tai gan rustu atsakyma gavau kai parasiau apie internetine veikla kur kazka pardavineciau online ar teikciau kazkokias paslaugas:)

    Siaip tam labai gerai uzsienis, normaliose salyse daug paprasciau viskas nei lietuvoje, pas mus dar prisikabint gali del to ar turi teise kazkokia veikla daryti, pvz. su verslo liudijimu labai mazai ka galima daryti, o uzsienyje daznai uztenka deklaruot pajamas ir kazka panasaus i GPM susimoketi ir viskas, panasiai su mokejimai.lt klausineti irgi teko tai pasake kad uz fizini asmeni jie sumoka viska ir tipo nereik jaudintis, geriausia nejudinti miegancio drakono ipac kol nera del ko.