Tema: Re: Kokios internetinio adreso užsakymo ypatybės?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-26 14:07:39
    5 minuciu reikalas, nenoriu cia nieko reklamuot bet eini pas kazkoki provideri pasieskai laisvo domeno spaudi pirkti susimoki e-banku ir vualia, per 5 minutes turi :) kainos skirtumas jei ir bus tai manau max 5lt, domenai eina po 20-25lt jei ne klystu be pvm.

    O skirtumas daugiau hostinge nes turedamas tik varda tai tik tiek kad busi jo savininkas, bet jokio puslapio ir kur ji laikyti dar neturesi, tai paprastai zmones perka ir ta ir ana ir varda ir jei neturi dar tai hostinga, vieni naudoja pvz. serveriai.lt aka iv.lt kiti  hostex.lt (microlink  TM) ir t.t... as pats hostexa kazkaip :) bent ten tai trunka tiek, manau ir kitur taspats.