Tema: Re: Kokios internetinio adreso užsakymo ypatybės?
Autorius: tOMZY
Data: 2010-11-26 10:49:47
Neaišku, kas per projektas, jei imt VDS, tai jei biudžetas leidžia, tada turbūt D80 planą reikėtų imt dėl stabilumo, kad RAM nepritrūktų.

Kadangi VDS paruošia pagal reikalavimus, tai paskui su eiliniu valdymo pultu administravimas toks pats kaip imant tiesiog eilinį talpinimo planą, nė kiek ne sudėtingesnis.

O paprasto talpinimo plano, matau, kad net nėra su tiek vietos serveryje, tai tada tektų kažkur kitur žiūrėtis, gal hostex.lt