Tema: Re: OT: del atsiskaitymo uz www
Autorius: iNika
Data: 2010-11-16 20:23:18
2010-11-16 19:57, Levas rašė:
> [...]
>
> 50000-1440-864=x Lt. Taciau jei turi maziau pajamu ir panasiai, kas trugdo pazymejima issiimti tik "sezonui"? Pvz. viska per 1 menesi. Tada ir mokestis bus 1440/12+72Lt. Cia toks biski gudravimas :)
>
> Pajamu mokesciai pagal kaimo pavadinima:
> http://www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=1083689
>

> O jei nera to patento. Tai gaunasi ar tik ne taip:

  mhm biski kitaip yra pagal autorine, kadangi numatomos tam tikros
mokesciu lengvatos neturintiems darbo autoriams - sodros mokesciai
mokaminuo puses sumos. t.y. jeigu per metus uzdirbu 50 000, vadinas i
menesi 4166,6...

tada mokesciai tokie:
Autoriaus sutarties suma "Ant popieriaus"
3.627,86 LTL
Autoriaus sumokami mokesčiai
Pajamų mokestis 15%
544,18 LTL
Priv. sveikatos draudimas 6%
108,84 LTL
Sodra 3%
54,42 LTL
Autoriaus pajamos "po mokesčių"
2.920,43 LTL
Užsakovo (darbdavio) sumokami mokesčiai
Sodra 29.7%
538,74 LTL
Visa autoriaus sutarties kaina
4.166,60 LTL

t.y. kas menesi i rankas gaunu 2.920,43.. (tarkime)

jeigu gaunu pajamas karta i metus 50 000 Lt
tuomet dar kitaip skaiciuojasi, nes sodros mokesciai mokami tik iki 4680
lt berods, vadinasi:

Autoriaus sutarties suma "Ant popieriaus"
48.610,04 LTL
Autoriaus sumokami mokesčiai
Pajamų mokestis 15%
7.291,51 LTL
Priv. sveikatos draudimas 6%
280,80 LTL
Sodra 3%
140,40 LTL
Autoriaus pajamos "po mokesčių"
40.897,33 LTL
Užsakovo (darbdavio) sumokami mokesčiai
Sodra 29.7%
1.389,96 LTL
Visa autoriaus sutarties kaina
50.000,00 LTL

Privalomo sveikatos draudimo ir sodros mokesčiai mokami nuo pusės sumos.
Maksimali vertė, nuo kurios skaičiuojami šie mokesčiai yra 4680 Litų
  t.y. tokiu atveju mano pajamos kur kas geresnes, o mokesciaikur kas
mazesni... - visa taisu salyga, kad esu bedarbe, t.y. nesusijus sujokia
imone darbo santykiais, darbo birzoje i autorines ziuri palankiai,
betvatdabar kyla klausimas ar apsimoka stovet toj birzoj ir gaut pajamas
pagal autorines, ar apsimoka tureti "patenta"