Tema: Re: OT: del atsiskaitymo uz www
Autorius: Levas
Data: 2010-11-15 18:15:08
Registracijai reikia asmens dokumento, nebuti prasiskolinusiam valstybei (sodrai), kantrybes (pora valandu jei nepasiseks). As sita reikala per pusantros valandos prasukau. Poto tik reikes pajamu deklaracija uzpildyti (internete) ir viskas.

Cia ne individuali veikla, cia buve "patentai", dabar vadinasi "verslo liudijimas"... Gauni numeri kuri uzsakovai gali pasitikrinti cia:
http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10814345

--
Bye, Levas