Tema: Re: smilga.serveriai.lt IP adresas 2008 sausio gale?
Autorius: Laimis
Data: 2009-02-19 22:58:16
Partneris rašė:
> ftp loguose nematau, nes visada naudodavau pavadinimas
> smilga.serveriai.lt Aisku, galeciau gal atrasyti, kad nieko negaliu
> padeti, bet jei iseis rasti ta IP tai atrasysiu, nes vistiek iki
> pasto keliauti teks, tai bent jau padesiu kuo galesiu policijai :)

O dabar pasvarstom/paspėliojam kiek kitaip. Užklausei čia ir aš jau
buvau pačiam pasiruošęs atsakyti, kad galbūt ip buvo 122.223.122.234,
nors gal ir 222.134.222.123. O gal dar paburkim? Gal dar kas paburs?
Tai juk faktiniai duomenys (juos reikėtų įrodyti, pagrįsti); jei jie
(tyrėjai) po metų atsibudę juridiškai nebegali išsireikalauti (nežinau
kaip ten su ISP duomenimis jei tokie yra; ar jie turi kokią juridinę
galią po metų?) net tų duomenų, kuriais remiantis kaip įrodymu būtų
kreipiamasi į teismą ir/ar vykdomas persekiojimas, tai apie kokias dar
duomenų žvejones vykdant tyrimą (VBS apklausų stiliumi) gali būti kalba?
Tegu jau tada tas VBS apklausas tiesiogiai daro patys tyrėjai (gal tam
tiesiog daugiau kompetencijos turi, jei jau kitokių metodų nėra...?).