Tema: Re: smilga.serveriai.lt IP adresas 2008 sausio gale?
Autorius: Laimis
Data: 2009-02-19 20:18:35
Partneris rašė:
> Gal kas kaupia informacija asmeniskai ir galetu pasakyti, koks buvo
> smilga.serveriai.lt IP adresas 2008 sausio 24 d.
> Policija uzprase, bet neturiu ka jiems atsakyti. Serveriai.lt tokios
> istorijos nekaupia ir negali man niekuo padeti.
> Bus pamoka - reikia tokia info kaupti paciam, nes nezinia, kada to prireiks.

Ko tu čia, atsiprašant, trydalioji? „Užprašė“ tai nereiškia
„pareikalavo“, nes tokios teisės jie neturi (o tu neturi prievolės
tokios informacijos kaupti); net ir ISP neįpareigoti tiek ilgai saugoti
informaciją, be to visi užprašymai, kaip suprantu, turi būti teismo
pareikalavimu. Jei atsibunda po metų ir pradeda kažką kapstyti, tai tegu
ir kapstosi kaip išgali...