Tema: Re: Durnas klausimas =]
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-12 09:41:42
    Bet cia tik rodo kad sistema neatidirbta idealiai, supportinimas aisku reikalingas bet kam jei nori kad tai judetu ir populiaretu bet jei reik pastoviai koduoti tai tik rodo bloga analitiku, projektuotoju darba, kad sistema toli grazu neideali ir kiek ir pats pastebejau ne karta buvo perdarinejama, pradzioj ji man kazkuo net joomla primine uzsukus..

    Kas kita yra jeigu vyksta tobulinimas, bet kartais kas per daug tas nesveika, zmones megsta pastovuma ir koki nors UI pastoviai jei kaitalioja programmeriai tai tai tik uzknisa vartotojus o ne nauda duoda...