Tema: Re: Durnas klausimas =]
Autorius: kurmis
Data: 2010-04-10 09:56:35
As puikiai suprantu kad tai VISUMOJE yra verslo projektas, taciau tu kalbi
apie visa projekta kaip visuma, o as kalbu apie tos visumos dali. Pries
atsirandant autopliusui buvo ieskoma idejos, apgalvojami ivairus
funkcionalumai, reikalingi PROJEKTUI, ir visa kita, ir stai viena diena buvo
visa tai kas sugalvota ir nutarta nunesta programeriui ir pasakyta - padaryk
sita. Programeris pasake - ok, kainuos xxxxx.

Jamame "verslo projekta" kad tau butu dar aiskiau. Tarkime kad kalbesime
apie taksi imone kaipo verslo projekta. Visumoje tai yra vadovas,
vairuotojai, automobiliai, buhalteriai, reklama. Kad projektas suktusi ir
nestu pinigus reikia nuolat stebeti rinkos poreiki, kainas, atlyginimus
vairuotojams, taip pat reikalingas idirbis - per menesi neisuksi tokios
imones kaip imone X, jau dirbanti 10 metu analogo. Bet is esmes MANE domina
tiktai kiek kainuoja tos imones X autoparkas su taksometrais, radijom,
zapaskem. Vat siuo metu jie tarkim turi automobiliu kieki Z, kuriu amzius
yra C, o kilometru prabegas R, marke T. Pagal tuos duomenis as lendu I
autopliusa, pasiziuriu vidutine kaina ju vidutinio turimo automobilio,
dauginu is kiekio ir turiu apytiksli ivertinima ju autoparko.

Tu man vis kalbi abie ABCDEFG, o as klausiu tik apie A.