Tema: Re: zurnalo JURGITA pristatymas
Autorius: A.Guzber
Data: 2010-03-16 08:06:40
kazkaip asmeniskai priemei. nekritikuojo apskritai to, ka darai. sakau tik
kad video yra sudas isskirtinis.
ir kad dar yra ir ideologiniai dalykai, ne tik masinos su numeriais "dievas
nr1" ;)

P.S. tu galvoji, kad mano darbe nekyla pagundu padaryti "paprastai". kyla.
bet kazkaip visi aplink isskyrus tave dar ir apie "lygi" pagalvoja.

ok. viska pasakiau. daugiau nerasysiu :)