Tema: Re: zurnalo JURGITA pristatymas
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-03-16 01:16:25
net neabejoju, kad "teoriskai" padarytum daug geriau :)
bet praktiskai, zurnalo net nepradetum gaminti. teoretiku rodanciu man
kelia isklausau jau desimtmeti. jie tampa gerais destytojais, bet... ne
verslininkais.

Todel sorry, kad taip ir nesupratai esmes. Matyt skirtingos mokyklos.
kas geriau ir kas siaurai ar placiai masto, kaip visada parodo laikas ;)