Tema: Re: svetaines saugumo 'skyles'
Autorius: Kestas.
Data: 2010-03-03 19:58:15
O sitie mediniai arkliukai paskutiniu metu siaip nebe taip nuobodziai pradejo elgtis
- perduoda kazkur userio ftp passwordus, paskui is ineto gludumos botai per ftp
pradeda kisti skriptukus, kuriuos paskui is dar kitos vietos per weba bando
executinti (is karto bando trinti, maskuotis) ir t.t.  kai paziuri paskui source ju tai
tik stebetis belieka kiek vargo ideda, kad koki suknista spama galetu pasiusti :)