Tema: Re: svetaines saugumo 'skyles'
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-25 15:23:57
    Man ant drupalo nesenai buvo bajerius, siaip gerai nesupratau kame beda buvo tiksliai, gerai kad saitas buvo siaip toks, padarytas per viena diena ant durniaus :) ne klientui kokiam o siaip, na zodziu privedes anekdotu ten buvau ir tiek, po to ziuriu botai contenta keicia, galvoju kazkas useri nulauze :)

    Ant galo logus ziuriu anonymous keicia kazka, pasiziuriu permissionus visiem viskas leista, nu buvo lol, tik nesupratau ar as pats ijungiau, kas mazai tiketina nebent komoj budamas :) ar kazkaip sugebejo uzlauzt kad edit any content leido guest'am, cia ir liko mysle kazkaip ar yra kazkoks bugas pas drupal ar as cia zioplas, greiciausia as :)